dilluns, 17 de setembre del 2007

El fúcsia és un color

M'agrada el fúcsia, i no és pecat.

El món dels colors és inescrutable. Jo, que pensava que tenia la veritat absoluta... Jo, que tenia la certesa de saber i reconèixer tots els colors... Però no!! De què servirien, sinó, les noves pantalles planes que reprodueixen milers de colors diferents amb una exactitud i realesa increïble??

Aquest estiu, per sort, he pogut aprendre i ara difondré aquest coneixement.
Quants colors creieu que hi ha entre el rosa i el violeta? Aquí els tenim, comenceu a apuntar: rosa, salmó, magenta, granate, fúcsia, malva, morat, lila, violeta. (i aquesta és només una lleu aproximació dels seu to, no es pot demanar més dels colorins de Blogger!). I segur que me'n deixo algun. A més d'algun color tan estrambòtic com: perla, pedra, ciment, visó, caqui, mostassa...

Fins aquí tot bé, espero... tot i que potser algun comença a sentir-se una mica calidoscòpic XD!
Però, arribat a aquest punt, he de confessar que no m'agrada el rosa, mai m'ha agradat... no especialment vaja. En canvi, i sense cap mena de pudor, confesso que m'agrada el fúcsia.

La vida és una capsa de bombons... i de colors! jaja, Pensa en rosa!!

3 comentaris:

danielillu ha dit...

Com a element del sexe masculí que sóc, només veig els colors primaris, i per tant, hi ha colors que són tots iguals:
Rosa: Rosa = fúcsia
Lila: malva = morat = lila = violeta
Gris: perla = pedra = ciment
Marró: visó
Caqui: verd
Groc: Mostassa

Però reconec que el món dels colors té com a mínim 16 milions de colors!
Si és que els ordinadors hi veuen millor que nosaltres.

Alba Gómez Moreno ha dit...

Para mí el fucsia debería estar prohibido. Seguro que hace que nos augmenten las dioptrías! pero también deboconfesar que lo prefiero a segun que tonalidad de rosa. Pero negaré haberlo dicho!

Red Pèrill ha dit...

Jo aquest estiu he descobert que "el gos com fuig" és wrealment un color...