dimarts, 1 de maig del 2007

1era PRESENTACIÓ DEL LLIBRE “ELS ATZURS – CAMINS PARAL·LELS”

Divendres dia 4 de Maig tindrà lloc la primera presentació del llibre “Els Atzurs – Camins paral·lels” a Torelló, a càrrec d'un dels seus autors, impulsor i organitzador del projecte: Joan Crosas.

Aquest llibre sorgeix d'un projecte engegat fa un any i compartit per cinc escriptors/es d'arreu de Catalunya que mostren, cadascú en el seu estil i des de la seva visió, una història que té com a protagonista alguna persona propera. El llibre, doncs, és dividit en cinc parts ben diferenciades que reflecteixen alhora la visió d'una realitat concreta i palpable i el tarannà literari de cada escriptor/a. Aquest petit 'joc' ens porta a anunciar la primera de cinc presentacions que tindran lloc properament per donar a conèixer el llibre, també, de cinc maneres i a llocs diferents.

Pròximament es podrà trobar el llibre en algunes llibreries.


Em fa molta il·lusió dir-vos que formo part d'aquest llibre i que si us voleu acostar esteu convidats a la primera presentació. De totes maneres, espero poder anunciar en els mesos següents la “meva” presentació, on no cal dir que estareu tots convidats i que serà, segurament, a L'Hospitalet de Llobregat.


Des d'aquí vull agrair a en Joan la paciència i dedicació envers el projecte, sense ell no sabem si hagués estat possible... Enhorabona Joan, i que vagi molt bé!! Ens veiem divendres a la biblio! ;)

petons!! P&L

2 comentaris:

Alba Gómez Moreno ha dit...

Kariña, veo que lo que me decias en la dedicatoria de convertirte en un best-seller está cada vez más cerca! jajajja no solo seguiremos quedando para tomar café, sino que también seré tu traductora para que te puedan leer en el mundo entero!

absent ha dit...

Ai ai... quasi em fas plorar... noia ja saps que jo només sóc un friki amb idees a compartir, que el talent es tot vostre, i vosaltres (del qual tu ens formes part), no heu fet res més que confirma el que jo pensava que sou uns i unes craks!! Per tant s'ha de gaudir el moment i s'ha de viure i riure de tot i mai, mai però mai en solitari... per això i perquè sou grans escriptors i millors persones, em sento molt orgullos de vosaltres.

I a titol personal, és a dir a tu no em cansaré mai de dir-te que ets la joia que em va enamorar amb els seus contes i relats al RC, per tant en queda molt per riure... i repeteixo i insisteixo... Fruites dolces sota pell lletja!!

Una abraçada enorme wapa!

El petit Joan