divendres, 30 de març del 2007

Necessito vacances...

De vegades, necessitem vacances (bé, alguns les necessiten cada dia, per tota l'eternitat... i d'altres, sembla que sempre estiguin de vacances, i encara es queixen...). Però, quines vacances necessito?? Un balneari, una escapada a qualsevol lloc, una bona farra, uns dies romaticons, familiars, amb els teus amics de sempre, ben lluny, perduda enmig de la natura, al costat del mar, d'esquiada, de compres, de visites culturals, de "tranquis", de somni... ?????
Que voleu que us digui... jo, cada cop que ve un periode festiu, m'estresso. No veig més que ofertes i anuncis a tot arreu... i qué difícil és triar unes vacances!! I cada cop més aviat!! Perquè, ara, si les tries cinc mesos abans tens descompte, i si les tries l'any anterior fan 2x1!! (jajaa...) Així que vivim tot l'any només pensant en vacances, triant, escollint, mirant, decidint, consultant, buscant... però quin estrès!!!
Jo... jo he decidit que les millors vacances són les que pots gaudir "tota sola", descansant, sense que et molesti ningú, fent el que et dóna la gana... Jo em quedo a Barcelona, em llevo per dinar, passejo tranquilament pel centre comercial i jugo a endevinar quin bar estarà obert. Em meravello del "descolapse" que es viu i es respira, sóc feliç...
Sisplau, el pròxim agost feu-me un favor: marxeu ben lluny i envieu-me una postal ben maca!!

jejejeje... petons!

P&L

1 comentari:

Alba Gómez Moreno ha dit...

Kariña, a ver si actualizamos... que ahora ya tienes tema, tus peripecias por la puebla!